۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

قداست واژه ها ...

" خداوند در همه چیز تجلی می یابد، اما "کلمه" اندیشه استحاله یافته به ارتعاش است؛
چیزی که پیش از این تنها انرژی بوده، در فضا، در پیرامونت پخش می شود.
بسیار مراقب باش چه می گویی.
"کلمه نیرویی عظیم تر از تمام آیین ها دارد."

بریدا از پائولو کوئیلو چاپ انشارات کاروان
***
پ ن 1: همیشه نسبت به واژه ها حساسیت داشتم و نسبت به انتخابشون. شاید این وسواس بعد از دوره ویراستاری بیشتر هم شد و خوشحالم که امروز جوابم رو گرفتم و فهمیدم و درک کردم قداست واژه ها رو. واژه ها برای من مقدس هستند.
پ ن 2: دنیای عزیز و نازنینم ممنونم که بریدا رو بهم معرفی کردی و این همه مصر بودی که بخونمش
ممنونم بریدای من.

۱۰ نظر:

دنیا گفت...

خوشحالم سکوت عزیزم...
چیزی نمیتونم بگم...میدونم که به سرازیر شدن اشکام از پشت مانیتور عادت داری...

تینا گفت...

بسیار مراقب باش چه می گویی.
"کلمه نیرویی عظیم تر از تمام آیین ها دارد."


منم موافقم
این جمله خیلی قابل تامله

سولین گفت...

سلام دوست خوبم .. ممنونم از لطف و مهربونیت .. من هم دقیقا همینو باید بگم درباره مطالبی که انتخاب می کنی و برداشت ها و نظرهای زیبای خودت ..

این تشبیه و توصیف شکوه خاصی به کلمه میده .. اندیشه استحاله یافته به ارتعاش .. از فکر کردن درموردش لذت می برم ..
و کاش یاد بگیرم که همه ی راههایم را امروز بسازم که می دانم خاک فردا برای خیال ها مطمئن نیست ..

برایت بهترین ها را آرزو می کنم ..

ماه كوچك گفت...

سلام دوست من...
مگه ميشه من به شما سر نزنم اين چه حرفيه؟؟؟ فقط ديروز كمي خلق و خوي بد داشتم كه گفتم با اون خلق و خو درست نيست به كسي سر بزنم... بريدا رو سال ها پيش خواندم و باهاش عشق كردم و بارها و بارها و بارها و بارها خواندمش... تا مدت ها اگر قرار بود هديه اي به كسي بدم يه جلد از اين كتاب رو بهشون مي دادم... اما بعدها به اين نتيجه رسيدم كه حتي كتاب هم در زماني كه بايد بخونيش به دستت مي رسه...

ماه كوچك گفت...

همه چي از ياد آدم ميره... مگه يادش كه هميشه يادشه....

IceFlower گفت...

سلام - از اسم وبلاگت خوشم اومده - چونکه خودم موافق سکوت هستم - مطلبی رو هم که نوشتی خوندم - قشنگ بود و تاثیرگذار ، واقعا درسته : "کلمه نیرویی عظیم تر از تمام آئین ها دارد"
موفق باشی
وقت کردی به خاطرات سبز من یه سر بزن

ماه كوچك گفت...

از شما بخاطر تذكر و يادآوري به جاتون بسيار ممنونم...

ماه كوچك گفت...

اينجا هم كه سكوت كرده ايد... نكند اين گزينش كلام شما را به وسواس انداخته باشد... بياييد دلمان تنگ است...

مجله ایران گفت...

سلام
سکوت مطلق

http://majaleh-iran.blogfa.com/post-691.aspx

سکوت گفت...

سلام به دوست عزیزی که با نام مجله ایران کامنت گذاشتید
ممنون از اینکه تشریف اوردید و لینکتون
متاسفانه این ادرس با ای اس پی که من دارم فیلتره و
با فیلتر شکن هم قسمت نظراتش باز نمی شه
امیدوارم راهنماییم کنید که چطور میتونم از مطالبتون استفاده کنم
جیمیل من تو قسمت
ارتباط با سکوت هست
سپاسگزار لطف شما
دیر پای و شادزی