۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

" همه چیز آرومه..."

سپیدار عزیزم یه قسمت از ترانه ای رو برام زمزمه کرد
این روزا سعی میکنم تو ذهنم مرور کنم
شاید فرجی بشه
"همه چیز آرومه
تو به من دل بستی
..."
***
البته، همون یه خط اول رو زمزمه می کنیم. چون داریم از هر چی دلبستگیه فرار می کنیم...!؟

***
پ ن:

همیشه سبز می خشکد

همیشه ساده می بازد

همیشه لشکر اندوه

به قلب ساده می تازد

من آن سبزم که رستن را

تو آخر بردی از یادم

چه ساده هستی خود را به باد سادگی دادم

به پاس سادگی در عشق

درون خود شکستم زود

دریغا سهم من از عشق

قفس با حجم کوچک بود

درونم ملتهب از عشق

برونم چهره ای دم سرد

ولی از عشق باختن را

غرور من مرمت کرد

به غیر از دوستت دارم

به لب حرفی نشد جاری

ولی غافل تو خنجر

درون آستین داری

طلوع اولین دیدار

غروب شام آخر بود

سر انجام تو و عشقت

حدیث پشت و خنجر بود

***

یک سال و اندی گذشت

از آنجا که هم قوه ی ذات پنداری مان بسیار خوب فعالیت می کند، هر آنچه در خودمان بود را در این شعر یافتیم.

گفته بودم که یک جورایی شده ایم نوستر آداموس...

بنا براین، از این پس این گونه می گوییم و می نویسیم ( بین خودمان بماند بعضی جاهایش لبخندی کجکی را بر روی لب هایمان می نشاند. شده افعال معکوس سرزمین برره )

همه چی آرومه تو به من دل بستی

این چقدر خوبه که تو کنارم هستی

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن

شک نداری دیگه تو به احساس من

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه

تشنه ی چشماتم منو سیرابم کن

منو با لالایی دوباره خوابم کن

بگو این آرامش تا ابد پا برجاست

حالا که برق عشق از نگاهت پیداست

همه چی آرومه ....

اما می خواهیم تمام مشکلات را به زانو در بیاوریم. با ایمان می گوییم:

" همه چی آرومه من چقدر خوشحالم"

و در پی آن زمزمه می کنیم خدایا کمکم کن. آمین
" یه کم زیادی دلتنگیم و منتظر نظر لطفش"

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام !
همه چيز آرومه تو به من دلبستي !
اين چقدر خوبه كه تو كنارم هستي !
ممنون خيلي به موقع بود اين ترانه رو خيلي خيلي دوست دارم مطمئن باش همه چيز عالي و خوب پيش مي ره
قربونت برم كه اينقدر گلي (بوس)(بوس )(بوس)
پست هاي اين دفعه خيلي عالي بود مخصوصا كه اسم من هم توش بود !!
قربانت: سپيدار

دنیا گفت...

"این چقدر خوبه که تو کنارم هستی"...

"شک نداری تو دیگه به احساس من"...
من این ترانه رو خیلی دوستم
حتی اگه همه غصه ها بیدار باشن و هیچ چیز آروم نباشه و ...
آدم می تونه توی رویا تصور کنه که "همه چیز آرومه"
امید چیز خوبیه
منتظر معجزه های امید باید بود...!

siavosh گفت...

یاد تو شعرام رو میسوزونه
امروز و فردام رو میسوزونه
تا دوری از خونه این خونه ویرونه
حال منم پریشونه.......

ماهك گفت...

سلام دوست من..
جالب اين آهنگ واسه همه نقش تلقيني داره....:-P

ناشناس گفت...

سلام سكوت جان به روزم چرا نمي آيي؟
جا موندي ها !!!
سپيدار

شفق گفت...

سلام سکوت
اومدم چند تا از پست هات رو خوندم
شرمنده ام که زیاد نمی تونم سر بزنم چون تقریبا تمام روز سر کارم
شب هم خسته برمی گردم و تا به کارهای شخصی برسم وقت خواب میشه.
اما وقتی بعد از کلی خستگی یه فرصت کوچولو پیش میاد و به یک وبلاگ خوب مثل سکوتستان سر می زنم کلی دلم وا میشه.
دیدم که نوشته بودید وبلاگ یکی از دوستان بی علت فیلتر شده.
خب اینجا ایرانه همینه که هست.
گاهی وبلاگ ها رو هینطور فله ای فیلتر می کنند و توجهی به محتوا ندارند. برای اینکه وبلاگتون از فیلترینگ فله ای در امان باشه بهتره اون رو به ثبت برسونید.
برای این کار با سایت سامان دهی برید. تو گوگل سرچ کنید آدرسش رو پیدا می کنید.
بگذریم
من هم دوست دارم ترانه بگم
اما کسی نیست که کمکم کنه
امیدوارم شما بتونید حتما که می تونید فقط باید بخواهید.
من امیدوارم که شما و سپیدار کمکم کنید.شعر بدون موسیقی یعنی آدم بدون اسکلت.
درضمن بگم که لینکتون کردم

سکوت شب گفت...

کاش بشه با تکرار این حرف دل را اروم کرد

sahar گفت...

dorod...dost daram hamishe shad bashi golam...taranehaye ensanha...zibatar az khode ensanhast...

شفق گفت...

سلام سکوت عزیز
اسم وبلاگ منو اشتباه نوشتی اگه لطف کنی اصلاح کنی ممنون میشم
"سرزمین خورشیدهای روبه غروب"

ماهك گفت...

شايد....

siavosh گفت...

سلام شعر اول خیلی زیبا بود دومی هم که شده نقل همهء مجالس... آپم وقت کردی یه سر بزن

ماهك گفت...

يه پستت غيب نشده؟؟!!!

فرياد بي صدا گفت...

همه چيز آرومه تو به من دلبستي !
اين چقدر خوبه كه تو كنارم هستي
سلام دوست خوبم با نوشته هات يه كم انرژي مثبت گرفتم ممنون از اين پستت من هم آپم خوشحال ميشم بيايي