۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

محمد عزیزم و صدای پای زندگی...

زندگی یه جاده است.

یه جاده پر از فراز و نشیب و پر از دست انداز.

مدتی می شه که ذهنم درگیر این مشکلات و دغدغه هاست که گاهی مثل قارچ از توی این جاده بیرون می آن.

کم کم احساس می کردم که سنگینی این مشکلات باعث شده که تغییر کنم و یه شکل دیگه بشم. یکی که حتی برای خودم هم غریبه بوده و هیچ وقت نمی شناختمش.

یه روزی ترانه زیبایی شنیدم ترانه ای که برای صدای پای زندگی بود.

محمد، دوست عزیزم یه هدیه بزرگ از طرف خدا بود که توی همه این مشکلات از راه رسید.

بعد آشنایی با محمد می دیدم که چقدر با روحیه و انرژی داره با هوچکین مبارزه می کنه و داره از جون و دل کمک می کنه که به همه روحیه بده و براشون مفید فایده باشه.

با خودم فکر کردم، وقتی محمد این همه خوب و توانمنده و این همه خوب و عاقلانه و با اراده و انرژی خودش و دست انداز ها رو مدیریت می کنه پس چرا من این کار رو نکنم؟

از اون روز به خودم گفتم که مشکلات هم توی زندگی مثل هوچکین هستن. شاید یه کم قیافه های ظاهریشون با هم فرق کنه اما همشون یه جور هوچکین هستن. که می خوان آدمو مغلوب کنن.

از اون روز، هر وقت قدم هام سست می شه و یا دلم می گیره سریع می رم به ترانه های صدای پای زندگی محمد که از دلش جاری میشن گوش می دم و دوپینگ می کنم و با انرژی راهم رو ادامه می دم.

محمد عزیزم، شاید خودت خبر نداری که چقدر مایه نشاط و انرژی و زندگی هستی و دوستات چقدر از وجودت انرژی می گیرن.

حضرت علی فرموده هر کسی که کلمه ای به من یاد بده منو بنده خودش کرده و حالا

می خوام برای تشکر دستای پاک و مهربونت رو ببوسم که بهم یاد می دی مشکلات، هر چقدر هم که بزرگ باشن، خیلی کوچیک تر از اراده و توان ما هستن.

محمد عزیز، برادر مهربون من برای همه درسای قشنگی که بهم یاد دادی و یاد می دی ازت ممنونم و دستات رو در کمال احترام و تواضع و محبت می بوسم .

سبز باش و برای همیشه سبز بمان که مظهر پاکی و زندگی برای همه دوستانت هستی.

خوش آمدی و مقدم پاکت گل آذین باد.

شاگرد و دوست و ارادتمند همیشگی تو

سکوت

۱۰ نظر:

سپيدار گفت...

عزيزم چشم و دلت روشن ...

محمد گفت...

سلام خواهر عزیز و مهربونم سکوت جون

قربون دستای مهربون و خواهرانت بشم .
الان چشام خیس اشکه . ببخش بعداً ازت تشکر میکنم

محمد گفت...

سلام خواهر عزیز و با محبتم سکوت گل

مرسی از اینهمه لطف و بزرگواریت .

نمیدونی که چقدر خوشحالم که دوستان با محبتی مثل شما همیشه و همیشه در این مسیر سنگلاخی سرطان کمکم میکنم . از خدای بزرگ برات بهترین ها رو میخوام

از اینکه توی این چند روز اینجور به یام بودی و با این نوشته ات به من حقیر ( برادر کوچکت) نظر لطف داشتی خیلی خیلی ازت ممنون و سپاسگزارم .

تو که میدونی چقدر قاصدک دلمو دوست دارم ؛ دیروز با خوندن این نوشته ات و اون پرواز قاصدکها در وب سپیدار اشکمو در اوردید .

ازتون هم یه دنیا ممونم که به مامان جون ناهیدم محبت دارید . اون بهترین مشاور زندگی منه و خیلی خیلی دوستش دارم . اون کتابی رو هم که ازش برات گفتم به دستان مهربون و پاک مادرانه و پرستارانش تقدیم کردم .

خواهر بزرگوارم سکوت عزیز و با محبت و مهربونم :
این گوشه کوچولویی از محبتها و مهربونی هایی مامان جون ناهیدم به من هست . مامان جون ناهیدم خیلی خیلیییییییییییی مهربونه اینقدر خالصانه عشق پرستاری توی وجو ناز و قلب پاکش هست که واسه بیمارای جوونشون موقع تولد یا به هر بهونه ی دیگه جشن میگیره .
میدونی مامان جون ناهیدم پرستار بخش انکولوژی و سرطان هست و میزان مرگ و میر در بخش خیلی بیشتر از بقیه بخشهاست ؛ مامان جون ناهیدم فقط واسه اینکه دل این بیماراشو شاد کنه اینجوری به بیماراش محبت داره .

من اگه به غیر از مامان جون عزیز دلم صداش کنم ؛ نامردی کردم . باور کن با اشک دارم اینجاشو مینویسم .

اون خیلی به من کمک کرده ؛ حالا هم میبینم که تو خواهر عزیز و مهربونم داری یکمی نقش خواهری رو واسه من بازی میکنی .

میدونی دل من طاقت این محبتها رو نداره ؛ و زود اشکم در میاد . چون بلد نیستم ازت تشکر کنم . [گل][گریه]

محبتهایت رو فراموش نمیکنم ؛ سکوت عزیز و مهربون


دلتون شاد و لبتون خندون[قلب][قلب][گل]

محمد گفت...

سکوت عزیزم خواهر بزرگوار و مهربونم

باید محیط وبلاگمو به پزشکام نشون بدم تا ببینن محمد چجور هوچکینو با کمک دوستاش داره شکست میده . هوچیکن دیگه از رو رفت .

شرمنده خوبیها و محبتهاتون شدم .

خیلیییییییییییییی مهربونی عزیزم
خیلیییییییییییییی بززگواری سکوت گلم
خیلیییییییییییییی ماهی سکوت با محبتم

behdad گفت...

صدای پای...یک زندگی را خوب می شنوم...!
باشد...
تا زندگی را زندگی کردن بیاموزیم...از محمد ها...!

قاصدک گفت...

بدو بیا

کلک شید گفت...

محمد...

پر از درسه برام
پر از افتخارم بهش...

siavosh گفت...

موفق باشی سکوت جان اگه بخوای می تونی همهء مشکلاتت رو حل کنی آپم وقت کردی یه سر بزن

علی گفت...

محمد یه معلمه ....
امیدوارم ما هم شاگردهای خوبی باشیم.

شکوا گفت...

سلام سکوت عزیز قبلا این حرفا رو بهت گفته بودم ولی خوشحالم که محمد نمونه عینی شده برات تا بتونی روحیه بگیری این هم کار خداست که افراد رو سر راه ا قرار میده تا بتونیم از مسایلی که گرفتارش هستیم خودمونو بکشیم بالا موفق باشید