۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

دوست جدید سکوت، محمد عزیز...

همه ی دوستانی که توی لیست دوستای سکوت هستن برام مهم و عزیز هستن و خیلی خیلی برام با ارزش هستن.
این روزا یه دوست عزیز به دوستام اضافه شده، محمد عزیز که صدای پای زندگی رو می نویسه.
خیلی چیزا ازش یاد گرفتم و یاد می گیرم و امیدوارم بتونم مثل اون خوب عمل کنم.
ازصمیم قلب برای همه ی دوستای عزیزم ومحمد عزیز آرزوی سلامتی، شاد کامی، بهروزی، سعادت، پیروزی، پایداری و ...
می کنم.
خلاصه بهترین ها رو برای همه ی دوستای عزیزم می خوام.
دیر پای و شاد زی بر همه ی دوستان عزیزم.
***
پیشنهاد میکنم به این دوست عزیز من حتما سر بزنید. سپاس

۱۶ نظر:

علی گفت...

محمد عزیز من مطمینم که موفق می شی کمد بیماریو بشکنی

siavosh گفت...

چشم سر میزنم

ماهك گفت...

سلام دوست من...
تمام سعي ام رو مي كنم كه قوي باشم.. راستي چرا نظر رو خصوصي گذاشته بوديد.. درك نكردم اما خصوصي نگهش داشتم... و به روي چشم حتما سر مي زنم...

فرياد بي صدا گفت...

سلام دوست عزيز مطالبت عاليه موفق باشيد و مستدام به من هم سري بزنيد

قاصدک گفت...

سلام دوست عزیز
ممنون به فکر محمد هستی وسر می زنی
التماس دعا دارم

ناشناس گفت...

سلام عزيزم
باشه چشم حتما سر مي زنم
خيلي گلي

قو گفت...

سلام
ممنون از حضور دوباره.
من عاشق نگارگری هستم و یه کارایی هم واسه خودم میکنمو دقیقا همین ظرافت و ارامشی که به ادم میده منو کشونده طرفش. اما متاسفانه رشته تحصیلی من 180 درجه مخالف هنره. امیدوارم بیشتر با هم اشنا بشیم
مرسی .
آپم

فرياد بي صدا گفت...

سلام دوست عزیزم من به روزم و منتظر حضورتون

siavosh گفت...

آپم وقت کردی بیا

قاصدک گفت...

سلام سکوت جان خوبی
مژده محمد امروز میآید و می نویسد
منتظرتم سربزن

سکوت شب گفت...

"دلم هوای نم باران می کند ، بوی عیدی ... "
سلام
عیدانه ای مهمان من باش[گل]

محمد گفت...

سلام سکوت عزیز و دوست با محبت و خوبم

از اینهمه ابراز لطف و محبتت بی نهایت سپاسگزارم . نمیدونم چجوری باید ازت تشکر کنم ولی برات از خدای بزرگ ارزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم .

خیلی خوشحالم که در مسیر سنگلاخی درمان سرطان ؛ دوستان بزرگواری مثل شما رو دارم که روحیه میدن و کمکم میکنن .

دیشب خسته بودم و فقط تونستم UP کنم ؛ مواجه شدنم با اینهمه لطف ومحبت اطرافیان خصوصاً قاصدک که افسار دلم دستش هست اشکمو در آورد .

دلتون شاد

سپيدار گفت...

سلام عزيزم آپم منتظرتم

ماهك گفت...

سلام دوستم...
منم خواستم...

قاصدک گفت...

زندگی در کنار گل یعنی عاشقی
بوی عطر گل سرخ یعنی عشق
مست از بوی رویاها ی گل یاس
زیباست زمزمه گلها ی باغچه
زمزمه های عطر گل های عاشق
مستی وشادی درباغ بهشت گل ها
خنده ورقص کودکانه در بهارزندگی
همراه با فریاد دوستت دارم زندگی
بلبل عاشق و مست ازعطر گل ها
با صدایی از نغمه عشق به گل ها
تو ومن در کنار هم با عطرعشق
عاشق عاشقی با گل های بهاری
باران عشقم ببار بر گلبرگ من
من تشنه عشق در بهار عاشقانم
ببارباران وسیراب عشقم کن ببار
بوسه های عشق باران عاشقانه ببار

سلام سپیدار ناز
بوی باران می اید
بوی عشق می اید
می بارد ومست عشق می شوی

سپيدار گفت...

قاصدك عزيزم ممنونم از محبتت
خيلي زيبا بود
موفق باشيد به خدا مي سپرمتون .