۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

سال نو مبارک باد

سال نو مبارک

خداوندا در این سالی كه در پیش است
نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای ؛ لیكن
در آغاز طلوع روشن سالی ؛ كه می آید
كمك كن تا رها سازم ز خود
من كوله بار یك هزار و سیصد وهشتاد و هشت افسوس
هزار و سیصد وهشتادو هشت اندوه
خدایا مهربانم كن
تو چشمان مرا با نور خود بگشا
تو لبخند رضایت را عطایم كن
بفهمان زندگی زیباست
خداوندا ؛ تو راه سبز ایمان را نشانم ده
تو نیكی پیشه ام فرما
كه راه حق صبورانه بپیمایم
و هرگز من نباشم از زیانكاران
رفیقا ؛ مهربانا ؛ عاشقم فرما
مرا در شط پر مهر گذشتت ؛ شست و شویم ده
تو پاكم كن ؛ قرارم ده
كریما ؛ دست های گرم و لبخندی عطایم كن
تو ای نزدیك تر از من به من
اینك مرا دریاب پناهم ده
عزیزا ؛ پاسدار حرمت هر لحظه ام فرما
تو ذكرت را عطایم كن
كه با یادت دلم آرامش یابد
حبیبا قدردان خوبی ام فرما
تو گرداننده دل ها و چشمانم
تو ای تدبیر بر هر روز و هر شامم
تو چرخاننده احوال این دنیا
بگردان حال من را سوی آن حالی كه می دانی
تو آرامش عطایم كن
تو ای آموزگار پاك خوبی ها
تو راه مهرورزی را نشانم ده
بگیر این دست تنهای مرا در دست پر مهرت
طبیبا ؛ ای كه نامت مرهم دردم
شفایی مرحمت فرما
تو را می خوانمت اینك
اجابت كن مرا ای منتهای راه رهجویان
تو بر مینای این هستی
رضا بودن عطایم كن
كه من همراه هر سختی
بجویم گوهر پنهان و زیبای گشایش را
خدایا مزه پاك عطش را بر لبان تشنه ام بنشان
بنوشان جرعه ای از آن طهور ناب روحانی
مرا مست می جام حضورت كن
برای محو تاریكی بسوزان جهل من را
شعله ام گردان
مرا در این زمان پر شر و غوغا

در اين سرمای پر سوز و سكوت
سایه های سرد یاری كن
و با تدبیر پر مهرت
سحرگاهان سروش سبز سیمای سعادت ساز ساقی
هدیه ام فرما
خداوندا
نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما
برای مردمان خوب این وادی
عطا فرما
هزار امید
هزار و سیصد آگاهی
هزار و سیصد و هشتاد بهروزی
هزار و سیصد و هشتاد و نه لبخند زیبا را

عطا فرما عطافرما

سالی خوب و سر شار از شادی و موفقيت برای همه دوستان آرزو دارم

۶ نظر:

سپيدار گفت...

سلام
سال نو شما هم پيشاپيش مبارك

آرزو مي كنم

سلامت
سعادت
سيادت
سُرور
سَروري
سبزي
و سَرزندگي
هفت سين سفره ي زندگيتان باد
موفق و پيروز باشيد

محمد گفت...

سلام سکوت عزیز و مهربون و با محبت

بوي باران ؛ بوي سبزه ؛ بوي خاک
شاخه هاي شسته ; باران خورده ; پاک
آسمان آبي و ابر سفيد , برگهاي سبز بيد
عطر نرگس , رقص باد ؛ نغمه شوق پرستوهاي شاد

در سال جديد سبزي ، شادي ، كاميابي، بهره وري، اثربخشي فعاليتها و بهروزي ات رو از درگاه ايزد منان آرزومندم.
دنيا را برايت شاد شاد و شادي رو برات دنيا دنيا خواهانم .

سکوت عزیزم خیلی خیلی مهربونی و از اینهمه محبتت به وبم خیلی سپاسگزارم . خیلی خوشحالم که دوست عزیز و با محبتی دارم . وقتی اینجوری برام کامنت میذاری و از دوست خودم وخوبت سپیدار میگی و از من و قاصدک و مامان جون پرستارم مینویسی اشکم درمیاد . نمیدونم چی باید بگم و چجور ازت تشکر کنم اما قدر دستهای مهربونتو میدونم


برات در سال جدید بهترین ها رو خدا میخوام
خدا پشت و پناهت

سحر گفت...

درود بر سکوت من...
چه زیبا بود این نیایش...به من آرامش داد...

خوش آمد بهار...
گل از شاخه تابید خورشیدوار...
گل افشانی ارغوان...
نوید امید است در باغ جان...
که هرگز نماند به جای
زمستان اهریمنی...
بهاران فرا می رسد...
درین صبح فرخنده ی تابناک...
که از زندگی دم زند جان خاک...
بیا با دل و جان پاک...همه لحظه ها را به شادی سپار...
نوایی هم آهنگ یاران بر آر...
خوش امد بهار...

عزیز دلم آرزو می کنم در سال پیشرو به خواسته های دلت برسی و به نهایت خوبی ها...

علی گفت...

خیلی قشنگ بود.آمین

دنیا گفت...

از ته دلم : آمین...!

پرنده ی آبی گفت...

سلام..در ابتدا که وارد شدم فکر کردم دارم مناجات نامه ی خواجه عبدالله انصاری رو میخونم ...در کل همه ی این درد و دلها و دعاها زمانی انجام پذیر هستن که انسان در راهش گام برداره ..شاید خوبی به انسانها تنها راه باشه بگذاریم و بگذریم!
ماییم و موج سودا شب تا به روز تنها
خواهی بیا ببخشا خواهی برو جفا کن